onsdag 14 mars 2012

tjock? inlägg #54

idag började min dag med att jag var tvungen att vara hos tandläkarn kl 07.30 och kl 10 skulle jag vara hos min dietist och sen kl 13 skulle jag vara hos min diabetes läkare (så ingen skola för mig) tandläkarn var okej men då skulle ju dietisten och läkarn förstöra min dag (mitt liv) genom att bekräfta att jag är TJOCK/FET/ÖVERVIKTIG och eftersom att jag besöker mina läkare ensam så måste ju jag berätta för min mamma vad dom har sagt till mig och till svar fick jag "om du inte rör på dig så kommer du bara bli större och större" och efter de skulle hon stirra på mig när jag åt och viska att jag fick gråta...tack så jävla mycket för de mamma! visst jag vet att jag inte har den mest slimmade kroppen och att jag behöver gå ner några kilon men de gör ju för fan ändå ont att höra sånt här...


men jag ska nog visa dom så länge dom låter mig vara och låter mig ta hand om mig själv för de är allt jag vill

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar