fredag 23 mars 2012

skämmigt inlägg #56

nu är de så att jag har intalat mig själv att jag har skrivit ett inlägg varannan dag men tror starkt att jag inte har gjort det xD men i måndags vet jag inte vad jag gjorde och i onsdags hade jag varit på skidvandring och appropå skidvandring så skämde jag ju ut mig så klart. vi skulle precis åka hem ifrån fjället och jag kände mig lite kissnödig men så klart skulle jag tänka "äh jag kan hålla mig" .... fast det kunde jag ju inte, de gick så långt så att jag började lipa för de gjorde så ont och då var jag ju tvungen att be dom stanna bussen, jag kunde fyfan knappt gå, men sen när jag kom tillbaka efter ca 3-4 min så tittade alla på mig i bussen...men tro mig det var fanimig värt pinsamheten :D fast det är ju helt normalt att Eveline Hjelseth skämmer ut sig dagligen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar