fredag 23 december 2011

längtar hem inlägg #25

idag är de dan-före-doppar-dan men i norge heter de lillejulaften och då ska man titta på "Grevinnan och Betjänten" (jag har ingen aning om vad den filmen heter) fast i sverige tittar vi på den på nyårsafton :o jag har upptäckt att alla kan kommentera mina inlägg men jag kan inte läsa dom, så jag har damp problem och för att underlätta allt så kan ni kommentera på min fb i chatten eller i privata meddelande (de spelar ingen roll vilket för de är ändå samma sak xD) Eveline Eire Hjelseth heter jag, om nu ingen har uppfattat de. (gud jag skämms över de här inlägget nu :$)
jag saknar verkligen alla hemma i sverige, jag åker hem på tisdag men de är så länge tills dess :o tänk vad roligt om alla stod vid flygplatsen när jag kommer hem :D snacka om awesome! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar