måndag 14 november 2011

älskar dig inlägg #3

Jaaaa... inget vlogg inlägg idag så ni får nöja er med text ;)
Idag var de skola -__- och vi hade idrott och så klart glömde jag väskan på sängen hemma, belive me or not but that's the truth.
Men iallafall så på idrotten ska vi nior undervisa antingen styrka eller kondition för dom yngre barnen, jag fick styrka med ärkerivalen eric...visst eric kan va rolig ibland men han är så jävla jobbig! De är rätt så påfrestande att bli slagen på hela tiden :/
Och nu till mitt livs höjdpunkt :D jag gillar en kille som är underbar, SKIT SNYGG, snäll och lite gulligt blyg ;)
Han är den som gör att jag vill kliva upp på mornarna, han är den som gör mig glad , han är den som gör mina dagar<3 men jag tänker inte berätta vem de är, men jag vet att han läser detta inlägg
Jag älskar dig (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar